söndag 19 december 2010

God Jul och tack för mig

Håller just nu på att avveckla min verksamhet som webmaster för föreningen Långörasläkten. Du kommer att märka att våra Google Grupper inte längre finns tillgängliga. Vill du nu diskutera släktskap och släktforskning så föreslår jag att du går direkt till vår webbplats: langoraslakten.org och antingen skriver i gästboken eller mejlar till någon av släktforskarna direkt.

Nyheter från styrelsen kommer förhoppningsvis även i fortsättningen synas här först, och Picasaalbumet finns kvar. Om du vill hjälpa styrelsen med webbplatsen fram till nästa släktträff (juli 2012) så hör av dig till langorenwebsek@gmail.com så slussar hon dig vidare. Tack för min tid här och lycka till!

1 kommentar:

Bertil sa...

God Jul Brita!
Du har gjort en stor och värdefull insats med att skapa www.langoraslakten.org.Jag kommer alltid att minnas dej och ditt arbete. Varmt tack!