tisdag 18 augusti 2009

Arkivet

I dag har jag varit i Långöra-arkivet och bekantat mig med innehållet!
Jag har ju fått ta på mig att skicka ut Medlemsnålar ,Medlemsförteckningar m.m !
Bertil har visat vad som fanns i arkivet!
Vidare har Arne skickat utdrag ur registret till mig på de som beställt nålar och medl.förteckningar. Sture har givet mig ytterligare dokument i frågan !
Jag har gått vidare och kontaktat ytterligare personer och har nu börjat gripa mig an poblemet med vilka som fått det de har beställt och de som inte fått!!!
Vi får försöka få fram så många e-mail -adresser som möjligt !
Vi bör alltså propagera för ett mera konsekvent utlämnande av e-mail-adresser vid alla kontakter med medlemmar!
Bara under 2009 har jag fått fram att det finns 35 medlemsförteckningar och 15 nålar beställda!
Däremot finns ingen redovisning om dessa har levererats !!!!!
Jag vill alltså peka på det problem jag har att lösa !
LEA

Inga kommentarer: