lördag 5 september 2009

Uppdatering av webbplatsen


Sitter nu som bäst och uppdaterar nya webbplatsen. Det blev lite tidigare än vad jag tänkt mig för jag fick stanna hemma från jobbet med något som liknar en släng av influensan. Och på söndag när jag skulle hjälpa föreningen tittar jag på en lägenhet i vackra Åsa och vid min nya arbetsplats. Jag kommer att sakna Halmstad.

Nu till det viktiga: Jag har äntligen fått i ordning en gästbok http://www.langoraslakten.org/gastbok.html och där kan du gå in och skriva små uppmuntrande ord, eller komma i kontakt med andra medlemmar i föreningen, eller ställa frågor till släktforskarna. Vi får se hur det fungerar och om det kan ta över viss aktivitet från Google Grupperna.

Jag har fått trevlig hjälp av Björn Berglund med gamla foton - som du ser ovan - och Anna-Carin med allt annat! Skicka en vacker blomma till henne, så mycket jobb hon har lagt ner på att hjälpa mig! Jag hann inte med allt den här gången, så några uppdateringar får vänta till den 4 oktober! Men den som väntar på något gott....

Inga kommentarer: