söndag 11 april 2010

En liten uppdatering...

Jag har gjort en liten uppdatering på webbplatsen under mitt påsklov. Det mest intressanta tycker jag nog är Lisbeths gamla foton som hon har skickat och som nu finns både på Picasa där jag har skrivit in de personer som är identifierade i fotona. De finns också under vår nya rubrik Nostalgi på webbplatsen. Rubriken fick ersätta rubriken Biografier eftersom vi plötsligt hade mer än just biografier under den rubriken. Visst blev det bra!

Som vanligt måste jag ge en eloge till släktens oförtröttliga släktforskare som både kommer med nya ideer, nytt material - allt som gör vår webbplats till en intressant källa till information kring just Långörasläkten. Stort TACK - alla!

Till sommaren har jag tid att göra en större uppdatering - så ha det så bra tills dess!

Inga kommentarer: